Regulamin „LOL – Międzyszkolne Derby”


Informacje ogólne

1.       Poniższy regulamin dotyczy turnieju LOL – Międzyszkolne Derby.

2.       W sytuacjach  nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do organizatorów turnieju.

3.       Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.

4.       Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością, akceptacją niniejszego regulaminu oraz zgodą na ukazywanie swojego wizerunku.

5.       Do turnieju mogą się zgłaszać wszystkie drużyny, z serwera EUNE.

6.       Zawodnik może brać udział w turnieju tylko w jednej drużynie.

7.       Turniej dzieli się na dwie części – część eliminacyjną i turniej główny. Po zarejestrowaniu drużyny do eliminacji, drużyna zobowiązuje się uczestniczyć w zarówno pierwszej, jak i drugiej części turnieju.

8.       Zapisy do turnieju odbywają się do połowy stycznia 2014 roku. Po zapisach na bieżąco są ustalane na stronie potencjalne informacje o terminarzach rozgrywek oraz innych sprawach. Także znajdziesz je na facebook. Strona : https://www.zsl-13.pl/category/lol

9.       Tryb gry będzie zależał od ilości zgłoszonych drużyn.

10.    Drużyny z gimnazjum wyławiane będą poprzez głosowanie za pomocą facebook.

11.    Podczas głosowania na facebook zostaną organizowane konkursy, za które zostaną przydzielone punkty poszczególnym drużynom.

Tryb rozgrywek

1.       We wszystkich grach obowiązującym trybem jest Tournament Draft.

2.       Systemem rozgrywek jest 5vs5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu graczy, aby móc wziąć udział w rozgrywkach. W razie niestawienia się w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom poprzez w/o.

3.       Rozgrywki prowadzone są na serwerze EU Nordic/East.

4.       Nie trzeba posiadać 30 poziomu przywoływacza by wziąć udział w turnieju.

Zasady gry

1.       Specjalne wykorzystywanie błędów w grze jest zabronione i równoznaczne z przegraniem gry.

2.       Podczas całego przebiegu turnieju drużyna może posiadać 5 graczy.

3.       Nie ma możliwości dodania/wymiany gracza po zakończeniu zapisów do turnieju. Jeśli zdarzy się jakaś niefortunna sytuacja typu np. odejście gracza od teamu, zbanowanie albo coś innego gdzie gracz nie będzie mógł się stawić lub zagrać w turnieju to można go wymienić, dodać lub usunąć. Zmianami graczy znajmuje się organizator turnieju.

Przebieg gry

1.       Organizatorowi przysługuje prawo wskazania obserwatorów gry. Organizator może także zadecydować o tym, iż mecz będzie streamowany.

2.       Każdej drużynie przysługują 2 pauzy do pięciu minut na grę. W razie utracenia połączenia przez któregokolwiek z graczy, gra może zostać zapauzowana, lecz z zachowaniem limitu czasu i w przypadku gdy nie dzieje się żadna akcja. Gracz który utracił połączenie może z powrotem dołączyć do gry.